peminatpengikut..

tentang saya

My photo
afiqsahidi.dua puluh satu.UMT.suka dan cinta matematik.suka menulis.tempat ini untuk luahan rasa. tempat ini untuk orang aman sahaja. tempat ini untuk sesiapa sahaja yang suka membaca.jika tidak suka tidak perlu baca.selamat semuanya.

Tuesday, August 31, 2010

Konvensyen MPP Kebangsaan 2010.

Assalamualaikum. tulisan ke 11, jam 4.40ptg.

Dah lama sy x mnulis article or nukilan2 baru. Ini sbb sy sgt bz lar. Byk kerja2 yg prlu dlakukan di UMT nih. Hmmmm.... tp skadar utk mnulis ape yg trjadi baru2 nih.

Pada 5, 6 n 7 Ogos, sy telah mnghadiri konvensyen MPP kebangsaan di bangi. WOW!!!! Sangat teruja ke sane. Maklum lah, nak tmbah pngetahuan n ilmu di sne kan.
Malam tuh brtolak dr UMT smpai di ESSET (Institut KWSP). Tpt die style jgk. Macam hotel. So cam best lar kan. huhu. Konvensyen ini anjuran KPT, MAKLUM dan UMP. Tahniah kepada mereka kerana telah mnganjurkan program sbgini yg sgt bagus n teratur.

Di sane plbagai input baru lar kan. Dapat dinner bersama Timbalan Perdana Menteri Malaysia ( Y.A.B Tan Sri Dato Haji Muhyiddin B. Mohd Yassin). Dapat juga bertemu dgn Menteri Pengajian Tinggi, Dato Seri Khalid Nordin. Bertemu juga dengan Timb. Menteri Pengajian Tinggi, Dato Saifuddin Abdullah.

Banyak input2 yg blh dapat dr konvensyen ini, mlihat barisan2 kepimpinan dr sluruh IPTA lain. Sangat lar bagus kan. Hmm, ilmu2 pun brtambah. Kenalan pun bertambah. ALhamdulillah.

Cukup sekadar ini. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment