peminatpengikut..

tentang saya

My photo
afiqsahidi.dua puluh satu.UMT.suka dan cinta matematik.suka menulis.tempat ini untuk luahan rasa. tempat ini untuk orang aman sahaja. tempat ini untuk sesiapa sahaja yang suka membaca.jika tidak suka tidak perlu baca.selamat semuanya.

Wednesday, August 31, 2011

Salam Aidilfitri dan Kemerdekaan !!

Assalamualaikum!



Lama tak update blog, sedar-sedar je dah raya. Alhamdulillah selesai sudah sebulan berpuasa. So, sekarang masa untuk makan pagi. Sehari sebelum raya, masakan macam-macam weyyy. Rendang ayam, rendang daging, lontong, mee rebus, bihun sup. Ooooo. Awesome gilaaa.

Rancangan tv pun menarik jugak, sambil duduk bersandar menaip entry ni pun tengah tengok Ekspresi M. Nasir dan Jamal Abdillah. Woaahhhh!! Suara Jamal memang padu. Legend all time lah weyy. "Kau kekasih awal dan akhir, kau kekasih batin dan zahir......" Oooppss, tertaip lirik la pulak, maklumlah, mulut kumat kamit menyanyi bersama Jamal. rasa macam berduet pulak. *perasan suara sedap*

Sebelum panjang bercerita, nak mengucapkan

SELAMAT HARI RAYA!! 
MAAF ZAHIR BATIN!! 
SALAM KEMERDEKAAN KE-54!!

saya / aku / gua/ i ingin memohon ampun dan maaf kepada semuanya, terutama kepada rakan R10, rakan Seksyen 5, rakan KMM, rakan UMT, rakan FB dan terutama rakan blogger sama ada yang membaca blog atau tidak membaca blog. Maaf lah jika ada yang terkutuk, terhina, tergurau senda dan semua ter- lahhhh. Moga Syawal kali ini memberi seribu makna dan sinar kebahagiaan kepada anda semua yee.

tidak lupa jaga, selamat menyambut hari kemerdekaan ke-54. Sama-sama kita jadikan kedua-dua hari bersejarah ini sebagai perintis kepada masa hadapan kita yang lebih baik dan cemerlang.

itu je ucapan nak dibuat. nanti lepas raya baru update gambar-gambar raya. walaupun gambar raya semua tak berapa nak cantik. tapi tetap juga nak upload. itu pun kalau rajin.

p/s jangan lupa puasa enam dalam bulan Syawal ni okeyyyy

No comments:

Post a Comment