peminatpengikut..

tentang saya

My photo
afiqsahidi.dua puluh satu.UMT.suka dan cinta matematik.suka menulis.tempat ini untuk luahan rasa. tempat ini untuk orang aman sahaja. tempat ini untuk sesiapa sahaja yang suka membaca.jika tidak suka tidak perlu baca.selamat semuanya.

Wednesday, August 31, 2011

Raya Pertama, Kedua dan Ketiga..

Assalamualaikum!

Entry back to back hari ini. Okey, sebenarnya bukan apa, masa terlampau terluang. Rancangan tv pulak bosan, tak habis-habis tayang movie lama. ade ke tayang Syurga Cinta dekat tv. Adohaaai. bosan lah nyah oiii. Nasib lah Heliza Helmi tu comel kannn

Hari nih raya kedua. Masih berada di Taman Assamara, Changkat Jering, Taiping, Perak. Panjang betulll. Check in pakai BB pun tak sepanjang itu. Kalau semalam sempat lah raya tiga buah rumah. balik kampung my uncle di Cangkat Ibol pekena rendang kerang, dodol asli. Perrrgggghhhhhhh, memang mantopppp. Lepas tuh otw balik singgah rumah Pak Long Din, pekena pulak mee rebus. woaahhh. kenyang dah. kenyang sangat.

Balik rumah, tunggu plak kehadiran saudara dari Sg Buloh yang otw balik sini. lepas dah menjamu dengan masakan di rumah berangkat ke Kampung Bukit Jana rumah my aunty pula. Pekena kari ayam rendang ayam kek choc, kek lapis dari brunei. wolaa sedap semua nye.

Masuk second day bangun pun lambat, lepas mandi semua breakfast pekena milo sejuk. sekarang dah pukul 2.30 petang. tunggu nak makan tengahari pula.satu rombongan keluarga sebelah ayah baru je beransur pulang. kosong sikit rumah dah just tinggal my mom punya sedara yang akan stay di rumah ini untuk beberapa hari juga.

okey, suppose nya hari ini my mom buat mee rebus, tapi tergendala sebentar. so, mungkin lepas ini akan sambung balik proses memasak. esok pula ada majlis aqiqah untuk Muhammad Raimi Qilfi B. Syahidan. dapat pekena kurma kambing. perghhh. sedapp betull.

Muhammad Raimi Qilfi B. Syahidan

Mee Rebus yang bakal siap


Okey, sebagai anak mithali, nak pegi menolong mengemas dan makan tengahari dan solat. Bye.

Assalamualaikum!!

1 comment: