peminatpengikut..

tentang saya

My photo
afiqsahidi.dua puluh satu.UMT.suka dan cinta matematik.suka menulis.tempat ini untuk luahan rasa. tempat ini untuk orang aman sahaja. tempat ini untuk sesiapa sahaja yang suka membaca.jika tidak suka tidak perlu baca.selamat semuanya.

Friday, June 24, 2011

Harimau Bersinar dengan Ngauman

Assalamualaikum...


Aku xkira orang nak kata apa, tapi aku tetap nak update blog. Entry yang pantas dan pendek. Saya nak kata saya gembira, sebab dapat tengok Malaysia menang semalam. Telah mengalahkan pasukan Lubnan.

Penjaring gol Malaysia Irfan dan Wan Zack. Finishing top. Passing dari Gurusamy dan Gary pun tip top.
Tetapi dalam banyak-banyak player yang main semalam. saya bangga and salute habis kat sorang player. Defender kental habis, disiplin, control backline. Beliau (macam PM) ialah Muslim Ahmad.

Anak Terengganu yang hebat. Dan semakin matang bermain dalam pasukan Malaysia. Tidak lupa juga penjaga goal yang juga hebat walaupun melepaskan satu goal. Khairul Fahmi atau Apek.

Tahniah buat pasukan Malaysia. Lepas nih gropu stage kelayakan ke Olimpik. Semoga berjaya. Jangan plak beraya sakan, sbb match selepas raya. Hidup Malaysia.

p/s bayangkan kalau team Malaysia masuk Olimpik. aku rasa aku sanggup pegi sana tengok.

p/s semakin mengagumi orang Terengganu.

p/s nantikan sambungan kumpulan wanita part 3

Bye. Salam.

1 comment: