peminatpengikut..

tentang saya

My photo
afiqsahidi.dua puluh satu.UMT.suka dan cinta matematik.suka menulis.tempat ini untuk luahan rasa. tempat ini untuk orang aman sahaja. tempat ini untuk sesiapa sahaja yang suka membaca.jika tidak suka tidak perlu baca.selamat semuanya.

Saturday, July 9, 2011

Dingin

Assalamualaikum!!

Dingin,
Situasi yang perlu penghawa.

Dingin,
Suasana yang perlu pemanas udara.

Dingin,
Sampai bila mengikut nafsu hawa digoda.

Dingin,
Bertopengkan syak wasangka.

Dingin,
Jauhkan diri dari tipu daya.

Dingin,
Jangan sampai dimamah usia.

Dingin,
Kerana cinta di dunia.

Jangan alpa kerana cinta pada Illahi tiada tolok bandingnya.

nukilan khas : afiqsahidi

p/s nukilan ini ada kisah disebaliknya. tetapi jangan bertanya kerana aku masih tertanya-tanya mengapa.

Dingin 


Assalamualaikum

6 comments:

  1. Dingin malam yang menyelubungi. Hening sayu dalam hati. <--Lagu kak zaina zain...Haish..

    ReplyDelete
  2. ak tau knp, tp biarlh rahsia

    ReplyDelete
  3. mira zaini : ahaa. ziana zain. lagu legend tuh :)

    ReplyDelete
  4. anon : apa yang anda tahu, sila lah beritahu?

    ReplyDelete
  5. aku rasa macam nak duduk atas kerusi tu

    dan aku rasa bontot aku bakal kebas


    hahahaha

    ReplyDelete
  6. tieykah : ahahahaha. jemput lah duduk. sumpah dingin lepas tu.

    ReplyDelete