peminatpengikut..

tentang saya

My photo
afiqsahidi.dua puluh satu.UMT.suka dan cinta matematik.suka menulis.tempat ini untuk luahan rasa. tempat ini untuk orang aman sahaja. tempat ini untuk sesiapa sahaja yang suka membaca.jika tidak suka tidak perlu baca.selamat semuanya.

Wednesday, July 27, 2011

maaf

Assalamualaikum!!

maaf. 
nukilan ringkas buat anda.
kesibukan mengetuk pintu
menjenguk aku buat ke sekian kali

maaf
tangan kaku menulis
jari lemah menekan papan abjad
mata layu bertemu punca

maaf
lidah kelu mencoret.
kaki kejang melangkah
bibir kumat kamit 

maaf
aku tidak tertanggung
aku tidak peka
aku sangat leka

maaf
tutur aku tiada penapis
kata aku tiada kalis
bahasa aku penuh tragis

maaf
aku perlahan
aku cuba bertahan
tapi aku tidak tahan


sekian. 
nukilan khas : afiqsahidi 

4 comments:

  1. maaf.. jgn lupa tuhan..
    tetapkan niat segalanya kerana Allah baru dtg semangat..

    -kacak-

    ReplyDelete
  2. Tangan terketar-ketar mahu menekan keyboard

    ReplyDelete
  3. peh afiq...leh ganti a samad said nih...

    ReplyDelete