peminatpengikut..

tentang saya

My photo
afiqsahidi.dua puluh satu.UMT.suka dan cinta matematik.suka menulis.tempat ini untuk luahan rasa. tempat ini untuk orang aman sahaja. tempat ini untuk sesiapa sahaja yang suka membaca.jika tidak suka tidak perlu baca.selamat semuanya.

Thursday, July 14, 2011

Anak Kumpulan Wanita part 2

Assalamualaikum!!

entry ini disambung dari kumpulan wanita dan anak kumpulan wanita part 1

u'ols, lama i tak lepak dengan kawan i. sebab tuh tak dapat update cerita kumpulan wanita yang dulu tuh. oooh, today i nak cerita pasal anak perempuan pulak, sebab part 1 anak lelaki kan. anak perempuan dorang pun macam-macam tabiat. ada yang baik, comel, cute, cantik, berani, tegas dan macam-macam lagi. malas describe panjang. jom berkenalan dengan mereka. untuk pengetahuan korang, Ms K tiada anak perempuan. yang lain semua ada, tapi perangai mereka jauh berbeza dari mak/umi/mama/mummy mereka.

anak perempuan Ms A diberi nama cik S. dia ni ikut jugak skit mak dia. suka tengok movie. dia sangat matang. kalau antara rakan-rakan dia yang lain. dia dikira leader ar. suka buat kelakar, walaupun kadang-kadang tak kelakar. huhu.

anak perempuan Ms. Y pulak seorang yang teliti. kerja pantas dan cepat. laju je. nama dia cik F. woah!! pegang jawatan pun banyak jugak. sangat aktif dan ekstrem. bagus betul. sangat suka membantu orang macam mak dia jugak and dia ini dah ada bf, dalam masa terdekat nanti boleh lah kut makan nasi minyak.. ok seterusnya anak Ms F. anak dia ini lain banyak dari mak dia. mak dia suka sangat gelak. anak dia si cik M ni sangan pendiam, tak da gelak-gelak. n one more thing. dia agak blurr. and sangat sensitif jugak. huhu.

ok. then, anak Ms H. oohh!! cik A ini sangat putih melepak dia. aktif. atlet olahraga. mulut becok tak reti nak diam jugak kadang-kadang. bekas juara debat dia nih. pandai. seorang yang tabah dan cekal hati. hehe. next anak Ms D, comel, kecik tapi berbisa. jauh juga beza dari mak dia. anak dia si cik N nih seorang belia yang aktif. sangat tertib dan teratur. wah!! bagus. sangat suka bercerita, suka berceloteh. buat lawak pun boleh tahan lah.  sangat suka dengan Rakan Muda. jawatan pun tinggi jugak.

lastly anak Ms. Z. owh. anak dia ini menghampiri lah mak dia. tak sama terutama dari saiz badan. ahaa... cik I ini merupakan seorang yang bijak pandai macam mak dia. kalau tak tido, memang nampak lah mata bengkak. cik I pun seorang yang pemalu tak macam mak dia. tapi cik I dengan Ms Z ini kedua-duanya loading sangat. sangat lambat. mungkin genetik kut. hahaha. dengar nya cik I punya hati sedang berbunga sekarang.tak tau lah betul ke tidak kan. huhuhu.

ohhh. okey. itu sahaja. tentang anak-anak wanita yang 6 orang. Ms K tiada anak perempuan. Hmmm.. kini anak-anak perempuan mereka sedang melanjutkan pelajaran tahun akhir kata kawan i. semoga dorang berjaya lah. and dapat kerja yang best. gudluck!!

p/s cerita ini sangat merepek. jika tak suka. jangan baca untuk kali kedua dan seterusnya.

p/s membaca entry ini perlu imaginasi yang tinggi supaya anda dapat membayangkan mereka.

bye. Assalamualaikum.

8 comments:

  1. ahhaahahahahahh....
    sabooo je r....cmne ank ak bleyy g tue dr ak???ahahahh..

    ReplyDelete
  2. camne anak ak cilah hah? pastu kan cik l tu sape hah?

    ReplyDelete
  3. macam mana ank zirah jd cilah, mmg x sama lgsg, totally diff

    ReplyDelete
  4. banyak pula korang punye komen kan. perasan pula anak korang. aku tak mention nama sesiapa pun. perasan je anda semua. hahahaha :)

    ReplyDelete
  5. Salam ziarah ^^
    Perangai manusia ni pelbagai.. ad yg ok da ad jgk yg ko.. hehe.. tp ad jgk yg terkena kt btg hidung sendiri. hehe

    ReplyDelete
  6. Great imagination Afiq...hehe

    -Mar-

    ReplyDelete
  7. ahahaha. rase2 cter ni bler ening die....

    ReplyDelete