peminatpengikut..

tentang saya

My photo
afiqsahidi.dua puluh satu.UMT.suka dan cinta matematik.suka menulis.tempat ini untuk luahan rasa. tempat ini untuk orang aman sahaja. tempat ini untuk sesiapa sahaja yang suka membaca.jika tidak suka tidak perlu baca.selamat semuanya.

Monday, July 18, 2011

Hujung Minggu............

Assalamualaikum!!

"sungguh sukarnya aku mendekatimu, mengambil kesempatan untuk tunjukkan cintaku" ooopppp. silap, tertaip lirik lagu pula. wokey. lama dah tak berblogging. penat gila di dunia weekend kali ini. macam-macam aktiviti telah dibuat oleh aku dan keluargaku. woah!!! penattttttttttt.............

mula dengan hari sabtu... "timur ke barat, selatan ke utara" eh.. lirik lagu lagi... sabtu pagi bangun je dah pukul 10 pagi. malam tido lewat sebab berblogging dan berfacebooking dan juga proposalling. padahal pagi ada event di Lake Club. Woah!! Event tau. sangat eksklusif di dunia kan. program Makan Amal bersama Rumah Aman. budak-budak tuh sangat comel. dan apabila persembahan nasyid dorang. woah!! sebak hati wey. sangat syahdu.


program ini bertujuan untuk mengumpul dana bagi pembinaan Rumah Aman 2 di Sungai Buloh dan Rumah Aman 3 di Changlun Kedah. dan akan menambah lagi bilangan anak-anak yatim dan kurang berkemampuan.





Habis je event, terus ke, Pusat Perubatan Universiti Malaya. Woaahh!! Bertenang, saya tau anda semua risau dengan kesihatan saya. tapi saya sihat sahaja. Ke sana untuk melawat doctor yang comel, ahaa.. tidak!! dusta!! melawat saudara yang tidak sihat di sana. lama jugak lah kat situ. kemudian... scara tiba-tiba (drum beat)....

Sepupu ajak tengok bola di Bukit Jalil. Mak aih. ape lagi, okey je lah kan. gerak terus ke Bukit Jalil pukul 5. sampai pun dah lambat. masuk stadium sambil berlari-lari macam warming up untuk ganti Hadi Yahya. terkejut!!! rasa macam berada di Anfield. semua merah. dah macam Patriot + Penyokong baju merah di Thailand.

lepas dah meraikan goal dengan riang gembira juga sedih plus duka. gerak dari stadium ke PJ, SS2, kedai Murni. woah!! lepak makan malam, dengan penat sekali disitu. lepas makan, Blah and balik rumah. dihantar oleh sepupu saya. ok. entry ini sumpah bosan.


hari AHAD!!!! balik malam tu, bukan terus tido, boleh pulak on9 disamping msg dengan qila adzman lagi. tidur dalam kul 2 pagi. esok nya bangun lambat dan, kelam kabut siap, dan terus gerak ke KLCC. ke Graduan Aspire. wow!! macam dah graduate kan. padahal setahun lagi. lepas tuh lunch di Cozy Corner Ampang Park. sempat jugak usha hp Samsung Galaxy. rasa nak angkat satu pulak.


balik dari lunch, ke PPUM, melawat orang sakit lagi. ok done!! hujung minggu yang bz di dunia. tapi saya suka walaupun penat melanda.

orang kata : kau bajet kau artis nak tulis ape kau buat hujung minggu.
aku kata : suka hati lah kan. dah nama blog "ceritera afiqsahidi"

p/s entry ini sahaja nak bagi tau aku sibuk hujung minggu. HAHA

Assalamualaikum.

3 comments:

  1. tak sesibuk hujung minggu aku! tido makan online jalan2 makan online tido..
    mmg tak sempat buat aper2 aktiviti berfaedah ah.. hoho

    -kacak bergaya-

    ReplyDelete
  2. aku pon sebok gak ujong minggu..bkn kau sorang..haha...sekadar joke utk hujung minggu..*merepek

    ReplyDelete
  3. ehem3..qila adzman??

    ReplyDelete